Sunday, April 14, 2019

"गन्तव्य"

लोलाएका आँखा टाँसेका
केही भावहीन अनुहारहरु 
मेरो दृश्यमा यताउती गरिरहेछन् ।
यस्तो लाग्दैछ
हरेकका आँखा प्रश्न चिन्ह हुन् ।
म बुझ्दिन यी गाम्भिर्य
यी रहस्यहरु । 

पोको पारेर समस्या 
हिडिरहेछु गन्तव्य भेट्न 
त्यति सजिलो छैन यात्रा ।
 बालेर रांको हृदयमा दनदनी
हिड्नु सजिलो छैन अँध्यारोमा महोदय ।

भो अब नजर नडुलाउ तिमी मेरो बगैचातिर 
वर्षौ भैसकेको छ यहाँ प्रेमको खडेरी पछि 
कुनै फुल फुलेका छैनन् । 
ती स्वतन्त्र चराका चिरबिर छैनन् । 

अब मेरो पर्खाइमा बस्न छोडिदेउ तिमी 
हो ! मैले वाचा हारिसकेको छु । 
मैले एक्लै तय गर्नुछ भिन्न यात्रा 
म पुग्नुछ सुर्य क्षितिजमा विलाउनु अघि । 
आकाशमा तारा टिलपिलाउनु अघि । 
गौथलीहरु गुडमा फर्कनु अघि ।
जीवनको 'करारपत्र'मा
अन्तिम हस्ताक्षर गर्नु अघि......।

4 comments:

  1. एक्दमै मन छुने छ ।

    ReplyDelete
    Replies
    1. धेरै धेरै धन्यवाद प्यारे ।😍😍

      Delete
    2. धेरै धेरै धन्यवाद प्यारे ।😍😍

      Delete
    3. This comment has been removed by the author.

      Delete